Polityka Zwrotów
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym. Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas e-booki spełniały najwyższe standardy jakości. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz charakterem oferowanych produktów cyfrowych, poniżej przedstawiamy zasady dotyczące zwrotów i reklamacji.
1. Brak możliwości odstąpienia od umowy – produkty cyfrowe
Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku dostarczania treści cyfrowych (takich jak e-booki), które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
W związku z powyższym, po dokonaniu zakupu i pobraniu e-booka, nie przysługuje Państwu prawo do zwrotu ani otrzymania zwrotu środków.
2. Reklamacje dotyczące wad plików
W przypadku problemów technicznych z plikiem (np. uszkodzony plik, brak możliwości otwarcia) prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem: [adres e-mail kontaktowy]. Każda zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona indywidualnie w terminie do 14 dni roboczych.
3. Kontakt
W razie pytań lub wątpliwości związanych z zakupem lub funkcjonowaniem produktów cyfrowych, prosimy o kontakt z naszym zespołem:
📧 E-mail: [jacapol2k20@gmail.com]
📞 Telefon: [661735886]
📍 Godziny pracy: [24/7, pon-pią]